17147312_xxl

Wat doen wij?

Stichting Homecare levert 24-uurs thuiszorg, waarmee u een opname in een zorginstelling kunt voorkomen. U krijgt precies de zorg die u thuis nodig heeft; comfortabel, met respect en persoonlijke aandacht.

Wij leveren gekwalificeerd personeel voor inwonende thuiszorg en 24-uurs thuiszorg op maat. Het betreft hier goedopgeleide en specifiek gekwalificeerde zorghulpen uit een van de ons omringende EU-landen. Groot voordeel is dat wij hiermee de 24-uurs zorghulp financieel haalbaar kunnen maken, ook voor u.

De zorghulp komt bij u in huis wonen om voor u te zorgen. Deze unieke formule van dienstverlening in langdurige thuiszorg zorgt ervoor dat u zo lang mogelijk thuis kunt wonen en blijvend kunt genieten van uw eigen vertrouwde omgeving.

Wanneer 24-uurs thuiszorg?

U kiest voor 24-uurs zorg thuis wanneer uzelf of uw partner zowel overdag als ‘s nachts verzorging heeft. Bijvoorbeeld door een lichamelijke aandoening, de ziekte van Alzheimer, MS, ALS, dementie of door andere omstandigheden.

Waarvoor biedt 24-uurs thuiszorg de oplossing?

Bij 24-uurs thuiszorg kunt u de klok rond gebruik maken van verzorging door gemotiveerde zorghulpen. Voor uw partner of familie/kennissen kan dit een welkome oplossing betekenen: zij hoeven dan niet meer altijd paraat te staan wanneer u hen nodig hebt. Iedereen weet immers hoe zwaar mantelzorgers het kunnen hebben. U zal worden verzorgd door personen die hiervoor een speciale interne opleiding gevolgd hebben. Dit geeft u een veilig gevoel, u bent bij hen in goede handen. Ook bij herstel na operatie kan 24-uurs zorg aan huis een uitkomst bieden.

Waarom zorghulpen uit een ander EU-land?

In Nederland ligt het minimum loon hoog in vergelijking met andere landen. Ter vergelijking: het Nederlands minimum loon staat in andere landen binnen de EU soms gelijk aan drie keer een gemiddeld maandsalaris. Een buitenlandse zorghulp is mede hierdoor enorm gedreven om goed voor u te zorgen. Ze zijn overigens niet alleen goed gekwalificeerd (door ons gecheckt!) maar ook bijzonder gemotiveerd. In hun eigen cultuur zijn de zorghulpen namelijk van jongs af aan opgegroeid met een (ver)zorgmentaliteit. Ze zijn gewend om voor hun ouders te zorgen, dit in tegenstelling tot in de Nederlandse cultuur, waarin dit niet verankerd is.

Wat kost 24-uurs zorg?

De kosten van onze diensten zijn afhankelijk van uw zorgvraag, persoonlijke wensen en woonsituatie. We maken graag een vrijblijvende op-maat-berekening voor u. Meestal kunnen onze diensten betaald worden middels uw persoonsgebonden budget, kortweg PGB. Lees hier meer over het PGB.

Maand op proef

Ingrijpende beslissingen kun je niet over één nacht ijs nemen. Dat snappen wij. Daarom bieden wij u nu de mogelijkheid van een maand op proef. Meer lezen over wat een maand op proef inhoudt doet u hier.

Laat u informeren hoe Stichting Homecare u kan helpen. Klik hier.